Neem contact met ons op!
Wij waarderen jouw interesse in Youha en staan klaar om al jouw vragen te beantwoorden. Onze klantenservice is ervaren genoeg om je te voorzien van de best mogelijke ondersteuning via de WhatsApp chat, of het nu gaat om productinformatie, je bestelstatus of algemene vragen.
Veelgestelde vragen van klanten
Lees al onze veelgestelde vragen hier..
Wanneer kan ik mijn product verwachten?
Als je in Nederland of België je bestelling plaatst voor 22.00 uur, dan is deze de volgende dag in huis. Bestellingen buiten Nederland en België hebben aangepaste levertijden, afhankelijk van het bezorgadres. Je ontvangt een track & trace via de mail zodat je je bestelling kunt volgen.
Hoe kan ik een product retour sturen?
Als koper heeft u het recht om uw bestelling geheel of gedeeltelijk te retourneren of te ruilen. Dit kan binnen het hiervoor vastgestelde termijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Gelieve hiervoor het retourformulier gebruiken van onze eigen website. Wij verzorgen na ontvangst en goedkeuring van de retour voor terugbetaling of sturen andere gewenste producten naar u op. U kunt de terugbetaling binnen 10 dagen verwachten.
Belangrijk!
Artikelen in originele verpakking opsturen. Borstkolven, onderdelen van borstkolven, spenen en artikelen die op de blote huid gebruikt worden, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht in verband met hygiëne, tenzij de verpakking ongeopend is. Artikelen mogen niet gedragen, gewassen of anderszins duidelijk gebruikt of bewerkt zijn. Deze producten worden alleen geaccepteerd voor retour als er duidelijk een defect aanwezig is in het product die niet te verwijten is aan de gebruikster.
Voorwaarden
Kosten en risico
De kosten voor het retourneren komen deels voor rekening van de koper. De retourkosten voor een in Nederland bestelde pakket zijn €2,95 per retourpakket en €3,95 per retourpakket in België. Als verzender ben je verantwoordelijk voor het retour gestuurde pakket, je hebt de mogelijkheid (tegen extra betaling) om het pakket verzekerd te retourneren.
De zuigkracht van mijn borstkolf is afgenomen, wat nu?
Als de zuigkracht van je borstkolf is afgenomen kan dat aan meerdere dingen liggen, namelijk:
1.Je hebt niet de juiste borstschildmaat of borstschildverkleiner gebruikt. Te grote of kleine maat zorgt er voor dat de zuigkracht afneemt en de kolf je tepel en borst niet goed aanzuigt. In deze blog kun je lezen hoe je je tepelmaat bepaalt.
2.Het ventiel (puntige voorwerp in de cup waardoor de melk druppelt) is defect. Wij leveren altijd een reserve ventiel mee in de verpakking, verwissel je huidige ventiel met het reserve ventiel om te achterhalen of de zuigkracht dan weer hersteld.
3.De kolf is niet straks genoeg tegen je borst bevestigd. Zorg er voor dat hij strak op de borst zit en goed achter een zwangerschap- of voedingsbh is bevestigd.
4.Je hebt de kolf niet in de juiste stand staan. Bovenop de kolf of in je 'My Youha app' kun je de zuigkracht verhogen met de + en verlagen met de - button. Op deze manier kun je de zuigkracht reguleren.
5.De motor is defect gegaan, door bijvoorbeeld val-, stoot- of vochtschade. Leg de motor op je hand, zuigt hij de binnenkant van je hand nog goed aan, dan zou het probleem aan punt 1 t/m 4 kunnen liggen. Indien hij niet meer goed aanzuigt, dan kun je contact opnemen met onze helpdesk via info@youha.nl of een chat sturen via onze WhatsApp helpdesk.
Heb ik garantie op mijn Youha product?
Op alle motorische onderdelen heb je twee jaar fabrieksgarantie, op alle andere onderdelen (bijvoorbeeld silicone ventielen of membranen) zit geen fabrieksgarantie.
Hoe kan ik mijn borstkolf het best schoonmaken?
Wij hebben hier een mooie blog over geschreven, deze vind je hier..
Contactformulier
Neem contact op via ons contactformulier of bekijk onze veelgestelde vragen voor al je antwoorden!